Helaas komt het voor dat uw installatie niet meer naar behoren werkt. In dat geval willen we u graag helpen dat uw installatie weer volledig functioneert. Voor vragen of storingen kunt u hier terecht.
Ik heb een storing maar dit is geen installatie van jullie, doen jullie dit ook?
Zeker! We helpen u graag op basis van regie. Wij rekenen de gemaakte uren van de monteurs. Eventueel wordt er ook nog materiaal gerekend als er een onderdeel vervangen moet worden. Na ons bezoek ontvangt u de factuur voor het oplossen van de storing.
Is uw installatie storingvrij? Dan kunt u een onderhoudscontract bij ons afsluiten.
Let op: In extreem drukke tijden hebben onze klanten mét onderhoudscontract voorrang op de planning. Daarom kan het voorkomen dat we u later kunnen helpen dan u van ons gewend bent.
Ik ben verhuisd en wil de opbrengsten van mijn zonnepanelen zien
Bent u verhuisd en is er een zonnepaneleninstallatie van ons aanwezig? Dan wilt u natuurlijk weten wat deze zonnepanelen opbrengen!
Om de installatie op uw naam te zetten is het noodzakelijk contact met ons op te nemen. Dit kan telefonisch of via de email. Wij vragen dan om wat gegevens van u.
Ik heb een vraag over mijn installatie
Een omvormer terug op internet zetten? Foutcodes op uw airco? Uw laadpaal verbinden met wifi?
Op al deze vragen kunt u antwoord vinden op onze pagina: https://bsgenergy.nl/meerinformatieovermijnsysteem/
Mocht uw vraag er niet bij staan kunt u contact met ons opnemen en we helpen u graag verder!
Mocht u vraag niet beantwoord zijn kunt u altijd contact met ons opnemen!
BSG Energy Tholen
BSG Energy Ridderkerk